70eko hamarkadan Eddy Merckx txirrindularitzan nagusi zen eta gainerako guztiak honen atzetik zeuden. Horien artean Ghislain Lambert zegoen, Merckxen egun berean jaiotakoa. Merckxek bezala, Belgikan txirrindularitzarekiko arnasten den zaletasunean murgilduta igaro zuen haurtzaroa. Merckx bezala, Ghislain txirrindulari profesional egin zen, eta tamalez hemen bukatzen dira bata-bestearen arteko parekotasunak. Ghislain txirrindulari-taldean laguntzaile xehea da, garaipen-eztia sekula dastatzen ez duen horietakoa; bere eginkizuna helmugara izerdi patsetan iristea zen irabazleak neska politez inguratuta argazkia ateratzen zuen bitartean. Haatik, halabeharraren apetaz, Ghislainek bere lehen garaipena lortzen duenean, horretaz baliatzen jakingo du.