Hong Kongeko diskoteka batean, June erizain ederrak Peter ezagutu eta harekin amodiozko harreman liluragarri baina berezi samarra hasiko du, mamuen agerpenekin, hala benetakoak nola alegiazkoak, korapilatzen dena. Haur zenean istripu ikaragarri baten lekuko izan zenetik, Junek mamuak ikusteko ahalmena du. Peterren aitak ospitalean bere buruaz beste egiten duenean, haren mamua behin eta berriz agertuko zaio semeari, eta beraz, ustezko ?exortzista? bat bisitatzea erabakitzen dute, baina honek ezer gutxi egingo du iraganetik bizidunak, baita agian protagonista eurak ere, deabrutzera datozen mamuak uxatzeko.