Antoniak eta Massimok hamar urte daramatzate ezkonduta. Erromako hiringuruko bizitegi-auzo bateko etxe polit batean zoriontsu bizi dira. Bat-batean, Massimo auto-istripuz hiltzen da. Antonia lur jota geratzen da eta ez da bere sufrimendua gainditzeko gauza izango: ez doa lanera, lagunak uzten ditu eta bere baitan ixten da. Massimok duela zazpi urte beste pertsona batekin harremanak zituela jakiten duen arte. Antonia bere itxialditik irtengo da pertsona hori aurkitzeko eta azkenik jabetuko da ez dela beste emakume bat, gizon bat baizik. Bien arteko liskarra ezinbestekoa izango da, baina baita elkarren arteko erakarpena ere: azken finean, biak gizon berberaz maiteminduta zeuden.