Istorioa Marseillan hasten da. Michel Poicard harroputz gazteak auto bat lapurtuko du Parisera joateko. Motozikletaz atzetik doakion polizia bat hil egingo du eskularru-kaxan aurkitzen duen pistola batez. Behin Parisen dagoela, dirua kenduko dio lagun bati Patriciarengana joateko, Eliseoko Zelaietan Herald Tribune saltzen duen neska amerikarrarengana. Patriciak hura ezkutatzea onartuko du eta poliziagandik ihesi, amodioa eginez eta Italiara joateko dirua ateratzeko autoak lapurtzen igaroko dute denbora. Haatik, agenteek inguratzen dituzten heinean, Michelen etsipena areagotuz joango da.