Eve Harringtonek antzerki-antzezpen onenaren saria jasotzen duen bitartean, Karen Richardsek neskatxa lotsati bat zirudien hura lehenengoz ikusi zuenekoa gogoratzen du. Izan ere, Karenek aurkeztu zion Eve Margo Channing bere lagunari, hura bere lanbidearen gailurrean zegoenean. Pixkanaka, Margoren lagunen artean sartzen zen heinean, Everen benetako asmoak agerian geratu ziren: antzerkian Margoren itzalera jardutea, bitartekoei erreparatu gabe. Karenen maitasun-bizitza, Lloyds Richards idazlearekin ezkondua, eta Margorena, Bill Sampson eszena-zuzendariarekin sentimentalki lotua, Evek halabeharrez kaltetu zituen.