Before Spring Txina komunistako bizimoduaren erretratu poetiko eta apolitikoa da, nekazaritzaz eta urtaroez diharduena. Barruko Mongoliako neguaren laztasunaren irudiekin abiatzen da filma, Udaberriko Jaialdiaren eta natura urtaro berrira esnatzen deneko irudiekin jarraituz, alegia, nekazari-herri baten berezko zereginen irudiekin. Hasiera batean, proiektuari Snow izenburua jarri nahi zioten, eta pelikulan Joris Ivensen eskarmentu handiari etekina atera zioten hainbat txinatar zinegile gaztek parte hartu zuen.