Villar del Río-ko alkatea, gizon on puska eta belarri gogor samarra, herrialdeari laguntza ekonomikoa ematen ari diren agintari amerikarrak herritik pasako direla jakitun da. Egun horietan herrian dagoen folklorika ospetsu baten ordezkariarekin, bisitariei ongi etorria emateko jende guztia andaluziar estilo petoenean mozorrotzea erabakiko du hartara. Villar del Ríoko biztanleak amerikarrek emango dizkieten dolar guztiekin zer egingo amesten dute dagoeneko eta egun seinalatuan bere jantzi onenekin kaleratuko dira.