Menditik iritsi berriak, Juana eta bere seme Juan, Caracasko miseriaren gerrikoan finkatzen dira. Juan tailer batean hasiko da lanean. Gau batez, mozkortuta dagoela bere maitasuna aitortuko dio Carmeni, Matiasekin haren lankidearekin ibilitako neska, gero Matiasen seme bat espero duela jakingo delarik. Bien bitartean, Juanak Encarnacion beltzaren ezusteko bisita izango du, babesleku bila dabilen iheslariarena. Juan etxera itzultzean, Juana eta Encarnacion ohean saio bat egin dutela konturatu eta ama-semea haserretu egingo dira. Aldi berean, Carmen eta Juanen arteko maitasuna sendotuz doa, Carmenek Encarnacionengana oihuka joko duen neurriraino, sabelean daraman semea kendu diezaion.