Peterrek, Lisbeth maite duen gizon zintzoak, harekin ezkondu nahi du, baina ikazkin txiro bat besterik ez da. Basoan kristalezko gizontxo bat topatuko du eta honek bere ametsa egia bihurtzen lagunduko dio, beti poltsikoan diru asko izatea eta herriko lantegia erostea, alegia. Alabaina, Peter ergeldu egingo da, eta aberastasunak eta botere-promesekin datorkion Höllande-Michel zitalak engainatzea lortuko du. Bere bihotzaren ordez harri koskor bat izango du aurrerantzean, eta oso izaki bihozgabe eta makurra bihurtuko da. Basoko aguretxoarengana jo beharko du atzera ere, bere bihotz ona berreskuratu nahi badu.