On Kixote-ren ekoizpen sobietar honek fidelki jarraitzen du Cervantesen liburuan deskribatzen den istorioa eta eleberriaz egin den moldaketarik onenetakoa da. Eleberriko pasarterik ezagunenak barne ditu, hala nola haize-erroten kontrako borroka ikusgarria, garai hartarako ezhoikoak ziren bitartekoak erabiliz (koloretako argazkia, pantaila erraldoia, soinu estereofonikoa) eta protagonistaren paperean sobietar zinemagintzako aktore nabarmenetako bat.