Jonathan Harker Drakula kondearen gaztelura heltzen da, haren liburutegia katalogatzeko asmoz. Kondeak Lucyren argazkiari erreparatuko dio, Harkerren emaztegaiarenari. Antza gazteluan bizi den emakume batek ihes egiteko laguntza eskatzen dio Harkerri eta, hau fio zaionean, lepoan aginka egiten dio neskak. Harkerren desagertzearekin kezkatuta, banpiroetan aditua den Van Helsing doktorea haren bila abiatuko da. Bien bitartean, Drakula Lucy bereganatzen saiatu da hari odola zurrupatuz, baina neskaren itxura txarrak bere familia ohartaraziko du. Hartara, inork ezingo du neska salbatu, kosta ala kosta Drakula suntsitzea erabaki duen Van Helsinek izan ezik.