Bi gizon itsasotik azaleratzen dira bizkarrean hiriraino eraman nahi duten armairu ikaragarri eta pisu bat daramatela. Bidean tranbiara igotzea eta hainbat lekutan sartzea galaraziko dieten ustekabeko elkartze ez adiskidetsu batzuk izango dituzte; gaizkile-gazte talde batek erasoko ditu; upelez beteriko patio batean atseden hartu nahi dutenean bertatik botako dituzte; eta azkenik, hilketa baten lekuko ere izango dira. Bi gizon eta armairu bat Polanskik Lózd-eko Zine-eskolan zegoela zuzendu zuen eta zabalkunde komertziala izan zuen ikasle batek buruturiko lehenengo film poloniarra izan zen. 1958an San Franciscoko Golden Gate Saria eta Bruselako Munduko Expoan film labur esperimentalen lehiaketan Brontzezko Domina irabazi zituen.