Eraikin bateko atezaina beti dago edonori laguntzeko prest. María Rosa neska gazte elbarriaz maiteminduta dago, eta hura operatu eta mugikortasuna berreskura dezan lortuko du, baina neskak ez du atezaina maite, teniente zirats batez maiteminduta baitago.