1941eko uda aurrera doa. Prewitt soldaduak kuartel lekualdaketa eskatzen du eta Hawaiira bidaltzen dute. Prewitt, boxealari bikaina, ez du konpainiako boxeo-taldean sartu nahi, eskularruak betiko uztea erabaki baitu. Taldeko prestatzailea den Dana Holmes kapitainak Prewitt beraiekin borrokatzea nahi du, eta hark asmoz aldatzen ez duen bitartean, soldaduari bizitza jasanezina egin diezaion eskatuko dio Warden sargentuari. Bestalde, jadanik bere ezkontzan sinesten ez duen kapitainaren emaztearekin ateratzen hasiko da Warden. Inork ez daki, ordea, japoniarrak Pearl Harbor erasotzeko zorian daudela.