Andrea bere buruaz seguru dagoen trenbideetako langile bat da, itxuraz elkartuta dagoen familia eta lagun asko dituena. Baina, bat-batean, gertaera-segida batek asaldatuko du: bere alaba Giuliak hildako haur bat erdituko du haurdun utzi zuen gizonarekin ezkontzera behartuta. Andreak, lur jota, istilu pare bat izango du lanean. Eta familia, pixkanaka, sakabanatu egiten da. Il ferroviere-k Film onenaren, Zuzendari onenaren eta Aktoresa onenaren (Luisa Della Noce) sariak lortu zituen Donostiako 1956ko Zinemaldian.