Viennak ?saloon? bat ireki du eta behin trenbidea martxan hasten denean, bere hiriko hasikina izatea espero du. Haatik, aldameneko herriko jendea beste iritzi batekoa da. Lau gizonek diligentzian lapurreta egin eta gizon bat hiltzen dutenean, bertako agintariek saloon-era jotzen dute Viennak babespean dituen Dancin' Kid eta bere gizonak atxilotzera. Baina emakume honek aurre egingo die, Johnny Guitar bere aspaldiko adiskidearen laguntzaz.