Bikote gogotsu batek aurrera ateratzeko zailtasunak ditu. Bata psikiatra eta bestea abokatua den arren, ez daukate ondasun handirik eta neska da bizirauteko dirua irabazi behar duena. Senarra, berriz, irabazi eskaseko jardueretan dabil automobilak saltzen, tebeoak marrazten, xurgagailu saltzaile gisa, kabaret-animatzaile, zineko estra, langabetu, etxekoandre, etab... Nolanahi ere, ?itxurako? bizi-mailari eutsi diote beti: taldeko eztei-bidaia autobus koipetsu batean, estutasun labirintikoko gelak dituen pisua eta, hori bai, biscuter bat. Agian, noizbait gauzak hobetu egingo direlako itxaropena dute.