Claude musika-irakasle gaztea, bere maisulana konposatzen ari da. Haatik, bizilagunek egiten duten zaratak arreta galarazten dio, ia zoratu arte. Honela, amestutako mundu batean murgilduko da, beste garaietan egundoko balentriak eginez, emakume ederrak bereganatuz (Luis XIII.aren gortesau bat zein Aljerreko emakumezko mairu bat) eta ibilkera sinestezinak bizituz. Bere lagunen ezusterako, Claudek bere fantasiak mundu erreala baino nahiago dituela dirudi.