Antoine Doinel, 14 urte dituen mutiko paristarra eta gurasoen ezaxola nozitzen duena, noraezean dabil umezarotik nerabezarorako denboraldia bitartean. Noizbehinka eskolatik ospa egiten du zinera edo lagunekin jolastera joateko. Bere amak amorante bat duela jakin ondoren, idazmakina bat lapurtzen saiatuko da, eskolatik kaleratuko dute eta erreformatorio batean bukatuko du. Baina Antoineren askatasun nahiak ezingo dira horren erraz itoarazi.