Julián, Ramón, Juan, El Chato, Paco eta Manolo Madrilgo aldirietan ahal moduan bizirik irauten duten lagun-taldea dira. Horietako batek toreatzaile izan nahi du, eta bere lagunek lapurreta txikiak egiten dituzte Juanen karreraren hasiera ordaindu ahal izateko. Taldekideetako bat hil egingo dute taxi-gidari bati lapurtu ondoren, ihesi doala. Juanek kale egingo du bere toreatzaile estreinuan, eta gainera, zezen-plazan daudela, poliziak nortzuk diren igarriko du.