Gau-klub bateko abeslari xarmagarri batek, portu exotiko askotan ibilia den gizon batek eta saltzaile batek Hong Kongetik Macaura doan itsasontzi batean egiten dute topo. Macauko kasino handienaren eta bitxien zuriketa-negozio naroaren jabe den amerikar batek kantaria azkar asko kontratatzen du. Bere nagusi berriak abeslariarekin doan gizonetako bat polizia delako susmoa du; eta arrazoi osoa du, baina ez da berak uste duen hori.