Barnaby Fulton doktorea organismoa gaztetzeko konposatu bat ikertzen ari da, eta tximinoekin ikertzen du. Edwina, bere emazte ulerkorraren laguntza du eta Lois, nagusiaren idazkariaren mirespena, Fultonek asmaturiko galtzerdi hautsezinez jantzitako berna eder batzuk erakusten dituenarena. Zientzialariak laborategiko ur-andelean erori den edabe mirarigilea edaten du oharkabean, honek ondorio-segida harrigarria eragingo duelarik.