Txirrindulari bat harrapatuko du autoz doan bikote adulteriogile batek: Maria Jose (itzal handiko industrialari aberats baten emaztea) eta Juan (unibertsitateko geometria-irakaslea). Une batez ezbaian egon ondoren, Maria Joseren gizarte-maila babesteko euren biktima bertan uztea eta gertakaria isilean gordetzea erabakiko dute.