Porto hiriari buruzko dokumentala Antonio Cruz artistaren pinturen bidez, zeinak bere estudiotik hiriko karriketara irtengo den, eszena errealak pintorearen berezko ikuspegia erakusten diguten akuarelekin aldizkatuz.