Terry Malloyk boxeo-txapeldun bihurtzearekin amesten du, bere usoak zaintzeaz gain, kaiko zamaketarien sindikatuko presidente Johnny Friendly ustelarentzako mandatuak egiten dituen bitartean. Johnnyren bi bizkartzainek gauzatzen duten hilketa baten lekuko izan ondoren, Terryk hildakoaren arreba ezagutu eta hilketaren erantzule sentituko da. Neskak Barry aita aurkeztuko dio, eta hau Terry konbentzitzen saiatuko da kaiko mafiarekin bukatzeko beharrezkoa den informazioa epaileei eman diezaien. Isiltasunaren legea pelikulak 8 Oscar lortu zituen 1955ean, Film onena, Zuzendari onena, Aktore onena (Marlon Brando) eta Bigarren emakumezko aktorearena (Eva Marie Saint) barne.