Eszenatoki eta elkarrizketa naturalekin kalean filmaturiko film erdidokumentala. Hiriko bero itogarria da ohiko igande karioka batean gertatzen diren istorioen lotura, favelen auzo marjinaletatik datozen bost kakahuete-saltzaile gazte protagonista dituztela. Copacabanako hondartza, Pão de Açúcar eta Maracaná estadioa bezalako eszenatokietan kokatu dira, besteak beste, filmeko pasarte ezberdinak.