Hiru sobietar agente traketsek Parisen erbesteratuta dagoen konpositore errusiar bat bahitzeko mandatuan huts egin ondoren, Ninotchka eder eta serioa aipatu hirira bidaliko dute eginkizuna behar bezala bete dezan. Hasiera batean, Ninotchkak mendebaldeko bizimoduaren gainbehera gaitzetsi besterik ez du egingo, baina pixkanaka haren xarmapean eroriko da Steve Canfield zine-produktore amerikarraren laguntzaz.