Isak Borg Medikuntzako katedradunak mediku gisa bere 50. urteurrena ospatzeko ohorezko saria jasotzera Lund-eko Unibertsitatera egindako bidaian, heriotza gertu duela sumatzen du eta behin eta berriz bere beldur ilunenen erakusgarri diren ametsak ditu. Pitinka, iraganean hartutako erabakiek bizitza hotz eta huts batera eraman dutela ohartzen da, egiazko baliorik gabeko batera. Alabaina, bere senitartekoen barkamen eta maitasunari esker, azkenean erredentzioa lortuko du.