Joe Gillis, sosik gabe dagoen gidoilari bat, ordaindu gabeko bere autoa berreskuratzeko agindua duten agenteengandik ihesi dabil, eta Sunset Boulevardeko mansione batean ezkutatzen da, ezustean Norma Desmond zinema mutuko erretiratutako izarraren etxea denaren garajean. Joek aterpea aurkitzen du Normaren babespean, zeinak, Joe idazlea dela jakitean, haren berragertzerako gidoia idazteko enkargua emango dion, emakumeak artean miresten duten fan ugari dituelako ustean. Asteak aurrera joan ahala, Joe gero eta giltzaperatuago sentitzen da, eta errealitateari eusteko modu bakarra Betty Schaeferrekin, lehenago bere zenbait original atzera bota zizkion gidoi-begiratzailearekin duen ezkutuko adiskidetasuna izango da.