Zuzendari gazte bat, Pulitzer saria irabazi duen gidoilari bat eta alkoholismo arazoak dituen emakumezko aktore eder batek Jonathan Shields produktorearekin berriro lan egin nahi ez izatearen arrazoiak azaltzen dituzte. Beren istorioen bitartez, gizon honen erretratua zirriborratzen dute, bere interesengatik jendea esplotatzearen poderioz, B saileko pelikulak filmatzetik Hollywoodeko produktore garrantzitsuenetako bat izatera iritsi denarena. The Bad and the Beautiful filmak 5 Oscar eskuratu zituen 1953an, bigarren emakumezko Aktore onenarena (Gloria Grahame), Argazkilaritza onenarena eta Gidoi onenarena barne.