Polizia batek, Tom Duncanek, bere buruaz beste egin eta gangster-talde baten partaide izan zela aitortuz eta hainbat polizia-funtzionarioen ustelkeriaren salaketa eginaz gutun bat uzten du. Eskutitza Duncanen amorantea zen Lucy zerbitzariak ezkutatzen du, Mike Lagana mafiako buruzagiari xantaia egiteko asmoz. Dave Bannionek Duncanen heriotza argitu nahi du eta Lucy hilda azaltzen denean, haren istorioa egiazkoa dela uste osoa du. Bannionek ez du bere burua usteldu nahi, baina aurki aurrean oso arerio indartsuak dituela konturatzen da, bere autoan bonba bat jarriz hiltzeko gauza ere badirenak.