Klaatu enbaxadore estralurtarrak Washingtonen lur hartzen du, Bigarren Mundu Gerraz geroztiko Estatu Batuen eta Sobiet Batasunaren arteko ?gerra hotzaren? ondorioz Lur planetan egiten diren saiakuntza nuklearren aurka Unibertsoaren gainerako biztanleen haserrea adierazteko mandatuaz. Estralurtarren iritziz lurtarrak galaxia osorako mehatxu bihurtzen ari dira, beraz, Klaatuk mezu zorrotza dakar: Lurrak ez baditu bere saiakuntza nuklearrak bertan behera uzten, planetarteko indarrek eraso egingo dute. Klaaturi etsaitasunezko harrera egiten zaio, eta oina lurrean jarri bezain laster tiro egingo diote, baina Gort bere robot ahalguztidunak salbatuko du.