Etxe bakartu batean, Wilberforce andre bakartia bizi da bere loroarekin. Andere zahar beneragarriak bi gela alokatu dizkie Marcus profesore misteriotsuari eta ustez musika-banda batekoak diren lau kideri. Egia esan, beste mota bateko banda bat da eta lapurreta bat prestatzen ari dira, ordea ez zuten espero Wilberforce andrea beren asmoetarako oztopo bihurtu zitekeenik.