Morg Hickman sari-ehiztari beteranoa arriskuan dagoen hiri batera heltzen da. Sheriffa hil egin dute eta eskarmenturik gabeko Ben Owens izendatzen dute kargua behin-behinean bete dezan. Benek behin betiko sheriffa izan nahi du eta horretarako bere herrikideak txunditu beharko ditu. Morgek sari-ehiztari bihurtu baino lehen sheriff moduan luze jardun zuela jakitean, ofizioa irakats diezaion eskatuko dio. Morgentzat sheriff izan nahi horrek ez du zentzu handirik, gogoz bestera baina, Benen tutore bihurtzea onartuko du azkenik.