Mexikar poliziaren Narkotikoen saileko Mike Vargas eztei-bidaian dago Susan bere amerikar emaztearekin Mexiko eta Estatu Batuen arteko mugaldean. Aurki, bere ikerketei esker atxilotutako Grandi taldeko narkotrafikatzaile batzuen aurkako epaian testigantza eman beharko du. Bonba-auto batek higiezinen sustatzaile amerikar bat hil eta Hank Quinlan, bertako poliziarik ospetsuena, krimena herritar mexikar bati leporatzeko frogak faltsutzen ustekabean harrapatzen duenean, Vargas beste kasu batean nahastuko da. Quinlanek, hartara, Granditarrekin bat egingo du Vargas erditik kentzeko asmoz.