Yukiko Tomiokaren maitalea da, zeinak emazteari dibortzioa eskatuko diola agindu dion. Haatik, Tomiokak ez du bere hitza beteko eta gainera, Yukiko haurdun utzi eta gero, Osei izeneko beste neska gazteago bat hartuko du maitale. Irainak gorabehera, Yukikok alargundu berri duen Tomiokari atzetik joango zaio urrutiko uharte oihandar bateraino, non bat-batean gaixotuko den.