Fontaine tenientea naziek kartzelaraturiko eta heriotzera zigortutako erresistentzia frantseseko kide bat da. Iheserako plan bat dauka, baina ez da bere ziega-lagunaz fio, alemanen informatzaile bat delako susmoa baitu, eta bere ihesaldia babesteko hura hiltzea otutzen zaio. Fontaineren pertsonaiak presondegi nazi batetik ihes egitea lortu zuen frantses erresistentziako kide baten, André Devignyren oroitzapenak ditu oinarri.