Hegazti migratzaileen istorioa promesa batena da... itzuleraren promesarena. Arriskuez jositako milaka kilometroko bidaian abiatzen badira, mendirik altuenak, ozeano zabalak eta basamortu sutsuak gainditzen badituzte, arrazoi bakar batengatik da: bizirik irautea. Batzuk gau eta egun egiten dute hegan, eta agindutako lurrera indarrak akituta heltzen dira. Bidaldirako, eguzkia eta ilargiaren laguntzaz lekutzen dira, eta gainera Lurraren eremu magnetikoari sentikorrak zatzaizkio iparorratz baten orratzaren moduan. Gizakiak hegan egiteko betidanik izan duen ametsa asetzeko ahalmena du zinemak, beste edozein euskarrik baino hobeto. Pelikula honen bitartez, ikusleak mundua goitik begiratuta ikusi ahal izango du.