Chihiro 10 urteko neskatila da, guratsua eta egoskorra, unibertso osoak bere nahierara makurtu behar duela uste duena. Akio eta Yugo bere gurasoek etxez aldatu behar dutela esaten diotenean, Chihiro haserretu egingo da. Lagunek oparitu dioten lore-sorta eskuetan oraturik, bere etxe berrirantz abiatuko da. Familiak okerreko bidea hartu du antza, kale itsu misteriotsu baten amaieran bukatuz. Bertan, eraikin gorri izugarri bat dago, eta honek amaierarik ez duen tunel batetik, aho erraldoia bailitzan, hiri fantasmagoriko bateraino daramatza, non egundoko otordua aurkituko dute. Akio eta Yugo bazkari gozo-gozo hori jaten hasiko dira gogo biziz, platerez plater dena irentsiz, eta bat-batean txerri bihurtuko dira, bere alaba begira dutela. Nahi gabe, antzinako jainko eta izaki magikoen munduan sartu baitira, Yubaba deabruzko harpia aztiaren agindupeko lurretan.