Gregorio eta Ingrid Cortez nazioarteko superespioiak, ustez familia bat osatzeko erretiratuak, berriro agertu eta arerioaren eskutan erori dira. Zerbitzu Estrategikoen Bulegoko (ZEB) lehen mailako zazpi espioi ere desagertu dira. Susmo handiak daude teknologiaren magoa den Fegan Floop auzian nahasturik ote dabilen. Litekeena da Floopek sekula ikusitako bihurtze edo itxuraldaketa asmakariak eskura izatea. Corteztarren zoria -eta agian mundu osoarena- bi pertsonen adore eta ekintzen menpe daudela dirudi: batik-bat lehen hezkuntzan eta bideojokoetan hezitako Carmen eta Juni Cortez. Erabiltzeko dituzten tramankuluen artean bizkar-zorro autopropulsatzaileak, ultra-arinak, leka formako itsaspekoak, txikle elektroxok-emaileak dituzte eta, are garrantzitsuagoa dena, asmamen handiko adimen gaztea eta beren familiarenganako maitasuna.