Glenn Fordek, 1987ko Donostia Saria jasotzerakoan, zera esan zuen: ?Gaurtik aurrera nire familiakoak zarete?. Halaxe da, 50 urte hauetan Donostiako Nazioarteko Zinemaldira etorri eta bertan topo egin duten zine munduko pertsonaia ospetsu guztiak familia handi bat osatzen dute, ahaidetasun, lan-harreman, lagun nahiz nazionalitate berekoak izanagatik. Encadenados dokumentala haiek guztiak elkarren artean duten harremana ezagutarazteko ikus-jokoa da. Artxibo ezberdinetatik berreskuratutako irudi eta adierazpenen bitartez, protagonistek berek kontatzen digute Zinemaldiaren historia.