Helsinkira lan bila joandako gizon bati eraso eta lapurreta egingo diote eta horren ondorioz, oroimena galdu eta hutsetik hasi berharko du berriro, etxerik gabekoekin eta gizarteak baztertutakoekin elkarbiziz. Maitasuna eta lotsarazten ez duten beste zenbait balio aurkituko ditu bizitzeko. Oraindik adeitsu izaten badakien jendeari buruzko istorio txiki bat.