Francis Ford Coppola
New York, 20eko hamarkadako amaieran. Cotton Club Harlemgo klub bat da, zeinean beltzek beren ikuskizunak soilik ikusle zurientzat aurkezten dituzten. Salbuespen bakarra Dixie Dwyer da, bandako partaide den tronpeta-jole zuria. Dixiek Dutch Schultz gangsterrari bizitza salbatuko dio eta honek, ordainetan, Vera, bere neska-laguna zain dezan proposatuko dio. Batak bestea gogoko dute, baina beren harremanak ezkutukoa izan beharko du, Dutchen bizkartzainak zelatan baitituzte. Klubeko jabeak, Owney Madden-ek, Dixieri Los Angelesen bere negozioak kontrolatzeko aukera eskainiko dio, pelikula batean gangster baten rola jokatzen duen bitartean.