Francis Ford Coppola
On Vito Corleone bere alaba Connieren ezkontza ospatzen ari da mendekoak babes edo mesede eske bulegotik igarotzen diren bitartean. Sonny, Fredo eta Michael, bere beste semeak ere ezteira joan dira. New Yorken delituzko jarduerak drogen eremura zabaltzeko Sollozzo narkotrafikatzailearen proposamena errefusatuko du On Vitok eta klanen arteko gerra hasiko da, Corleone bera ere zaurituko dutelarik. Ordura arte familiaren negozioekin zerikusirik nahi ez zuen Michaelek auzian sartu beharko du bere aitaren bizitza salbatzeko, eta familiako nagusi berria bihurtuko da.