Francis Ford Coppola
Ekintzak denboran eta espazioan egiten du salto, XX. mendeko lehen urteetatik 50eko hamarkadaren bukaera arte, Manhattan eta Kuba artean. Corleone familiaren gorakada deskribatzen da, On Vitoren agindupean dagoena, mafiaburu italiar batek aita hil zionean Estatu Batuetara umezurtz joandakoarena, eta haren seme Michaelek agintea bereganatu zuenean gertaturiko klanaren zatiketa.