Francis Ford Coppola
1979an, erlijio-ordena batek Michael Corleone kondekoratu du eta gertakari horren ospakizun festan Michaelek eta Kay bere emazte ohiak berriz topo egingo dute, bere alaba Maryrekin dantza egingo du eta Sonny bere anaia zenaren Vincent sasiko semearekin lan egiteko eskaintza jasoko du. Artzapezpiku batek Vatikanoak gobernatzen duen eraikuntza-enpresa batean esku-hartu dezan proposatuko dio Michaeli, alabaina, horretarako oso gaixo dagoen Aita santuaren sinadura falta zaie. Vincentek aurkako klanaren buruzagia, Joey Zasa, hilko du, eta hartara, Michaelek Corleonetarren buru izateko balizko ondorengotzat huraxe joko du.