Dorotea nerabe eder eta bizi bat da, bere amona zaintzen duena, ehundik gora urte dituen Eugenia, Argentinara mende hasieran iritsi baitzen. Tindategi batean ere aritzen da eta Silvio bere bizilagunaren landareak erregaitzen ditu; laurogei urteko marinel honek Dorotea bera ureztatzen ikusteko ordaintzen du ordea. Kartzelatik gizon hits eta ahul bat atera berri da. Eduardo da. Hiria zeharkatzen du Salbazio-armadara iristeko, bertan eguneroko aterpea eta janaria eskaintzen baitiote. Egun batez, Dorotea Eduardoren bila azaltzen da, haren alaba dela esanez. Eduardo zeharo izutzen da. Neskak harengandik gertu egon nahi du. Haien arteko harremana haziz doa eta maitasunak gizaki goseti hau elikatuko du atzera bizitzara ekarriz. Doroteak azkenik Eugenia hil aurretik sakabanatuta dauden bere ahaideak biltzea lortzen du.