Ciudades oscuras filmak Mexiko Hiriko erdialde historikoko kaleetan azaleratu eta bat egiten duten istorio eta pertsonaia ezberdinak aurkezten ditu. Pertsonaia horien artean Zezé eta Lola daude, oraindik hon nonbait bizitza hobeago bat zain dutela uste duten prostituta parea; Riquelme eta el Rubio, aurrean harrapatzen duten edonor jo ta astintzen duten polizia parea; Clarita, bere senarraren heriotzak eta honen ondoriozko bakardadeak etsi-etsi eginda daukan atso zaharra; Maru eta Vicente, bere munduan galdutako bikote drogazalea; Javo eta Satanás, bata polizia, bestea arlotea, odolezko loturak izan arren, auzoko bizitzak bereiztu dituenak; Pollo, bere lana galdu duenez, gogogabetua dagoen gizona... Eta hartara, elkarrekin korapilatuz doazen pertsonaia, istorio eta abar luze batek, pitinka-pitinka hiri ilun bateko mundu egiazko eta bortitzean murgilduko gaitu.