Duela zenbait urtetik Kanadan bizi den Victor Lujine Argentinara itzuliko da lehenengo aldiz, lan egiten duen enpresak bidalita. Egunbete dauka Buenos Airesen geldialdia egin eta bere familiari bixita egiteko, zeinarekin ia gutun-harremanik ere ez duen izan. Lujinetarrek, hura iritsi delako hunkituta, galdutako denbora berreskuratu nahiko dute. Haren omenez, familia-ospakizunak antolatzen dituzte bata bestearen atzetik eta hain itxaronaldi luzean gordetako maitasuna eskainiko diote. Joko, abesti nahiz otordu ugariz betetzen dute bere egonaldi laburra. Aspaldiko harremanei bere hartan eusteko ahalegin behartuak ordea guztien itxaropenak zapuztuko ditu. El juego de la silla Zinema Eraikitzen ekimenean (Toulouse, 2002ko martxoa) parte hartu izanagatik hautatu dute.