Max Parisko zentro moderno batean dago ospitaleratua, non teknologia aurreratuenak erabiliz haren azken egunak luzatu nahi dituzten. Maxen senitartekoak haren ondoan egoteko hotel batera joan dira, eta haiei Victor, anaia txikia elkartzen zaie, Estatu Batuetan lan egin duena, Eileen, haren neska-lagunarekin. Max erotu egin da. Iragana eta oraina zentzurik gabe nahasten ditu. Gizon bat aurkitu nahi duela dio, Rancel delako bat, atxilotu ez dezaten. Familikoek ez dute serio hartzen, baina Victor kezkatzen hasia da, bere aitak ospitaletik ezkutuan ospa egin nahi duela ikusi duenean. Hartara Victorrek Maxen konplize bihurtzea erabaki du eta hari ihes egiten laguntzea, itxuraz gaiso dagoen bere aitaren gogoaren atzean zer arraio dagoen jakiteko.